Direk yükle

ФАКУЛТЕТ ЗА ИНФОРМАТИКА

 

Современиот развој на општествено-економските текови се повеќе се зависни  и определени од фактори кои го придвижуваат развојот на технологијата и иновациите, го поттикнуваат талентот и воведуваат динамичка развојна димензија во образованието, а се во функција на учесниците кои го овозможуваат тоа како стопанството, универзитетите, научно-истражувачките институти, државната управа, а се со цел да се одговори на развојните трендови, конкурентноста, компатибилноста, флексибилноста и креативноста.
Економскиот развој континуирано и непосредно влијае на развојот и учеството на претходно споменатите фактори и учесници во процесите за потикнување на конкуренцијата и создава предуслови за долгорочен развој.
Вкупниот економски развој е детерминиран од одвивањето на глобалните трендови во светската економија, стопанскиот развој во секоја поединечна национална економија и секако личниот развој кој ги апсорбира во себе широкото економско и информатичко обрзование, остварување на успешна деловна кариера и раст на животниот стандард.
Динамичните и брзи промени во последните години бараат повеќе применлив и професионално ориентиран систем на едукација, со константна способност за евалуација и модифицирање на едукативните програми.
Во услови на масовна компјутеризација може да се очекува дека побарувачката на кадри со образование од областа на информатичко комуникациските технологии ќе расте.
Од тој аспект, се очекува од факултетите да обезбедат кадар способен да се носи со предизвиците во дизајнирањето и примената на решенијата од областа на информациските техологии што ќе придонесе за зголемување на ефикасноста на работењето на организациите.
Студиските програми по Информатика ќе продуцираат кадри оспособени за проектирање, имплементација и одржување на компјутерските системи за различни и специфични намени за потребите на ИТ индустријата, за дизајн и одржување на компјутерски хардвер и софтвер и за одржување на компјутерски мрежи.
Современиот развој на општествено-економските текови се повеќе се зависни  и определени од фактори кои го придвижуваат развојот на технологијата и иновациите, го поттикнуваат талентот и воведуваат динамичка развојна димензија во образованието, а се во функција на учесниците кои го овозможуваат тоа како стопанството, универзитетите, научно-истражувачките институти, државната управа, а се со цел да се одговори на развојните трендови, конкурентноста, компатибилноста, флексибилноста и креативноста.
Економскиот развој континуирано и непосредно влијае на развојот и учеството на претходно споменатите фактори и учесници во процесите за потикнување на конкуренцијата и создава предуслови за долгорочен развој.
Вкупниот економски развој е детерминиран од одвивањето на глобалните трендови во светската економија, стопанскиот развој во секоја поединечна национална економија и секако личниот развој кој ги апсорбира во себе широкото економско и информатичко обрзование, остварување на успешна деловна кариера и раст на животниот стандард.
Динамичните и брзи промени во последните години бараат повеќе применлив и професионално ориентиран систем на едукација, со константна способност за евалуација и модифицирање на едукативните програми.
Во услови на масовна компјутеризација може да се очекува дека побарувачката на кадри со образование од областа на информатичко комуникациските технологии ќе расте.
Од тој аспект, се очекува од факултетите да обезбедат кадар способен да се носи со предизвиците во дизајнирањето и примената на решенијата од областа на информациските техологии што ќе придонесе за зголемување на ефикасноста на работењето на организациите.
Студиските програми по Информатика ќе продуцираат кадри оспособени за проектирање, имплементација и одржување на компјутерските системи за различни и специфични намени за потребите на ИТ индустријата, за дизајн и одржување на компјутерски хардвер и софтвер и за одржување на компјутерски мрежи.

Etiket:

Академски Соработки